fredag 21 januari 2011

Vad veckorna går fort!

Ja då är de fredag igen.. Jag går in på en ny vecka, vecka 33(!)
Och längtar mer och mer gör man!
igår berättade våran granne att dom fått en dotter, men 4 veckor förtidigt.
Har sagt de till Mille att de nog måste ha blivit en bebis där då
man inte sett dom på några dagar.
Och de fick ju en att längta bara mer! Vill också ha min bebis,
men lyssna inte så hårt på vad mamma säger,
utan älskade bebis ligg kvar i mammas mage och tjocka på dig!
Är lite roligt att se hur lill*n utvecklas där inne,
pruppen har börjat reagera mer och mer på ljud och rörelser.
Igår kom Mille och skulle pussa på magen, och de blev världens skutt där inne,
stackarn blev alldeles skrämd. Sen gick Mille till tvättstugan,
när han kom tillbaka så gjorde han samma grej och visst skuttade de till igen hehe.
Men sen kunde han inte lura våran lill pruppen något mer:)
*
Idag blir de nog lugnt. Ska sätta mig och skicka iväg lite brev till försäkringskassan.
Ringde en dam alldeles nyss om min sjukpenning.
Frågade lite nervöst på slutet om dom beviljat mig och de hade dom!
Så nu kommer äntligen pengarna på måndag!
Så kan vi spara lite till innan pruppen har kommit:)
Isället för att ha nästan fått leva på sparade pengar denna månad.
Då jag inte fick något i december..
*
Jaaaa men kanske dags att kliva upp från sängen nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar