fredag 28 januari 2011

ojdå..

Somnade på soffan runt halv 2 idag sen vaknade jag vid halv 4 och var jätte trött....
Drog mig upp för att kolla tvättstugan, så att de var verkligen idag.. Men de var de ju inte!
Utan de var igår som älsklingen hade bokat..
Visst var de ledigt idag också, men kändes så sent att börja.
Och jag vill ju ha tid på mig nu när de är bebisens kläder som ska tvättas, vika fint å så.
Tur som var var de ledigt på söndag. Så då blir de bebisen kläder och en piggare Ida!
Den där storhandligen tog alla mina krafter idag verkligen.

Nu har jag och älsklingen avnjutet middagen. Både förrätt och huvudrätt.
Toast skagen till för och fläskfile med kantarellsås till huvudrätt.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen för att göra mig fräääsch tills imorgon då vi ska iväg och fira min käre bror som blev 30 år igår.
Så ska åka hemifrån vid halv 11 imorgon. Så ska försöka hinna platta håret ikväll.
Känns lite omöjligt just nu, är sååå trött. Men kanske piggnar på mig lite.
Mille ska ju göra snickers snart så får mig kanske en bit så jag blir pigg:D
(ska ta med det imorgon)

Ibland när man börjar skriva så kan man verkligen inte sluta..
Kan ju inte vara så intressant allt detta, men de får ni ta;)
Nej nu sätter jag .PUNKT.

1 kommentar:

  1. Vi lyxade också till det i går med två rätters. Här blev det (också) en egengjord skagenröra på avokado och till huvudrätt oxfilé och rotfruktsgrönsaker i ugn. Mums. Hoppas Ni haft det trevligt idag. :)

    SvaraRadera