lördag 8 januari 2011

Idag är jag inte på något blogghumör.....

Vaknade strax efter 6 imorse och kunde inte somna om.. Gav upp runt 7, så klev upp och gjorde frukost, sen placerade jag mig i soffan och till slut somnade jag om runt 9..
Vaknade vid 11 och hade fruktansvärt ont i höften...Ska inte ligga i soffan och soffa..inte bra inte bra... Klev iaf upp och väckte älskligen sen gick jag ut på en promenad själv, lyssnade på musik och fick gå i min egna takt;)

Sen har jag har bara legat i soffan och tittat på tv, på mtv, var "16 and pregnant" hela dagen idag.. Sen har jag suttit och tittat på när Mille pratat med sina släktingar i Filippinerna.
Hans brorsbarn är så söta, Russia är 2 år och hon satt och vinkade och gjorde slängpussar och satt och sa "hello" hela tiden. Sen fick vi se lilla Rianna som bara är 2 månader för första gången, super söt. Längtar tills vi får åka och träffa dom. Satt och spånade lite igår på en resa, men de blir när våran krabat är runt två års åldern. Men de ska ju sparas en del, så då måste man planera nu. Spännande!:)


Nu har vi ätat middag och jag har placerat mig i sängen en stund, har så ont i rygg och höft så behöver vila mig lite..

Lär nog inte höras något mer ikväll.. Orkar inte med bloggen ikväll:P

Hade bra ikväll!

1 kommentar:

  1. Svar: Det gäller ju att passa på medan man orkar ;)
    Jag köpte också mammajeans i den vevan (gick upp flera kilon innan jag fattade att jag var gravid) men sen har jag utökat jeansgarderoben med några i större storlekar så jag har fortfarande 3 par som jag kan använda utan problem och som jag hoppas passar ett tag till. Två av paren är lite för stora så dom borde funka ;) Men leggings är ju så skönt! :D
    Jag funderar ju på att vara ledig från 7:e februari och tänker lite som dig, det ska tvättas barnkläder, bakas och ordnas nyttiga matlådor så man orkar med första tiden hemma. Jag vet ju inte hur det kommer bli med min sambo, om han blir hemma länge då eller om han måste på jobb typ på en gång så det är ju bra att förbereda sig på att vara ensam...

    SvaraRadera