måndag 10 januari 2011

Doktor Anders

Ja nu har jag kommit hem. Blev iaf sjukskriven fram till havandeskapet. Han tyckte de var lite onödigt att gå och jobba två pass, så att de inte sätter igång igen.. Doktor Anders är en trevlig prick, men jag hoppas jag inte behöver träffa honom mer. Vill njuta dom sista 9 veckorna nu.
Så efter de besöket åkte jag på jobbet och lämnade papper och så passade jag på att städa ur mitt skåp, för nu behöver jag ju inte de längre. Konstigt, jag ska inte jobba något mer, när jag ska börja igen så kommer jag ha en liten krabat här hemma, häftigt!

Efteråt så gick vi på stan, vi försökte hitta en lite tjockare tröja åt pruppen, men de var inte lätt.. Men de blev en body och byxa på rean istället, 50kr, inte illa de inte. Och så var de i strl50 så nu behöver vi nog inte köpa något mera i den strl.

Nu har vi kommit hem, väntar på maten nu, blir fiskgratäng. Är riktigt hungrig fick dämpa de värsta med en smörgås....okej två blev de:)

Föresten passade på att väga mig hos barnmorskan, hade gått upp 1kg så nu har jag sammanlagt gått upp 9kg.

tjingeling.

1 kommentar:

  1. Oj, det var billigt! :)

    Svar: Tack tack :) Jodå, det känns bättre. Lite sömn inatt på det här så kan man nog jobba imorgon igen :)
    Kram

    SvaraRadera