måndag 10 januari 2011

Godmorgon!

Sitter och väntar på att åka iväg till barnmorskan, ska träffa läkaren och se om han ska förlänga min sjukskrivning, men de blir bara till på söndag för sen går jag in på havandeskap.
Om inte så måste jag in och jobba 9 timmar denna vecka, egentligen så spelar de ingen roll för mig, skulle gärna jobba, men blir lite orolig att de ska sätta igång igen...
Men helt otroligt att jag går på havandeskap på söndag!
Som man väntat på den dagen och nu är den bara 6 dagar bort:)
Då är de endast 8 veckor till pruppen kommer:) Å sen så får man se när h*n väljer att komma ut.

Ska nog sätta mig och kolla igenom alla namn som vi skrivit ned. Vi har ett favvo namn om de blir en kille, men de håller jag på ett tag till. Likadant om de blir en flicka så har jag en favorit men när de gäller tjejnamn så har vi ganska många som vi tycker om. De kommer att bli spännande att se vad de är för en liten krabat där inne:)

Hör av mig när jag kommit hem!

2 kommentarer:

  1. Åh tusen tack! Du har något stort framför dig, det är verkligen underbart :) Kramar

    SvaraRadera