onsdag 5 januari 2011

Listor på listor

Älsklingen har slocknat i soffan och jag kan inte slita mig från datorn...
Funderar på att kanske göra en handlingslista över de som vi har tänkt köpa i feb. någon gång.
Alla små grejor som kan vara behövligt att ha hemma tills pruppen kommer.
De finns så himla mycket, nödvändigt och mindre nödvändigt, tänkte sätta mig och kolla igenom barnenshus katalog och skriva en liten lista iaf.
Jag och min listor, älskar att skriva såna.. hehe.. men då har man lite koll iaf, tills de blir alldeles för många..

Men sen blir de sängen!
Sov gott sen söta vänner.

1 kommentar:

  1. Det är mycket att komma ihåg, allt det stora är ju enkelt men det är ju så mycket annat som tex näs-sug och amningsinlägg och gud vet väl allt ;)

    Svar: Ja, chansen är nog rätt stor ;) Nej, jag tror att den börjar den 29:e för våran del. Har en kompis som ska ha sin andra en månad efter mig och har vi tur så hamnar vi i samma grupp :)

    SvaraRadera