måndag 17 januari 2011

Måndag och en ny vecka

Och min första vecka på havandeksapet.
Nu känns de nära, men ändå så långt bort.
Man känner sig så otålig, nyfiken, förväntansfull.
Drömde om våran lilla prupp i natt.
De jag kommer ihåg var att hon(?) hade en hel del hår och ett stort huvud haha.
Jag tror ju att de blir en pojke men i drömmen var de en flicka, jag tror inte h*n kommer ha så mycket hår, men jag hoppas då att våran lilla skatt inte kommer ha ett sånt stort huvud.
Blir spännande att se hur många rätt min dröm hade då:)
Sen så har de ju verkligen inte gått så bra de där med att ta en magbild.. Ska försöka göra de idag.
Men först ska jag iväg till Rödön med mamma, Bengt och mormor och hälsa på några släktingar.

Hoppas ni alla får en toppen dag!

Puss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar