söndag 2 januari 2011

Hej underbara januari-dag

Idag ska jag och älskling ta oss en promenad ner på Lillängen och titta lite.
Jag är ute efter en blomma som vi kan ha i köket, är lite tomt i fönstret
och tänkte att jag ska ge mig på en blomma, och hoppas på att jag inte dödar den.

De är underbart väder ute, ska bli så skönt att få komma ut.
Nu ska jag ta på mina alldeles för trånga täckbyxor och min jacka som snart inte går att stänga.
Ska nog gå ut i förrådet och hämta älsklings gamla vinterjacka snart..
Kommer väl känna mig som ett tält, men blir nog betydligt varmare och bekvämare!

Ha en mysig dag alla underbara!

1 kommentar:

  1. Ja, det är en häftig känsla. Nedräkningen kan äntligen börja på riktigt nu ;)
    Haha, då är det samma som mitt lillsprattel då, man känner av den mest hela tiden :)
    Däremot så går det inte så bra att sova nu för tiden, hittar inga sköna sovställningar och det ömmar och har sig :S
    Skönt med havandeskapspenning, själv så ska jag jobba fram till 21 februari har jag tänkt om det inte händer något speciellt. Har inget fysisk krävande jobb så jag tror att chansen till havandeskapspenning är liten för min del...
    Kram

    SvaraRadera