tisdag 25 januari 2011

Små shopping

Varit på stan och handlat lite kläder till lill-pruppen.
De blev två pyjamaser från H&M i strl 50
Och sen ett par byxor från KappAhl där vi hade 25% rabatt. Blev också i strl50.
Nu blir de inte att handla några mer kläder tills pruppen är ute och man vet vad de är för en liten krabat som gömt sig där inne.





Mille köpte sig ett par skridskor också som han kan ha på jobbet då dom åker mycket sånt där med skolbarnen.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir de nog tv-tittande med lite te och några mockarutor. Har fått ett fruktansvärt sötsug.... Kakor och godis..läsk..saft...ja allt som har lite..mycket socker de vill jag ha. Tänk om jag bara kunde nöja mig med nyttigt socker, god frukt men de går inte riktigt hem nu.

Nej ska hoppa in i duschen nu så jag snabbare kan börja mumma på mockarutorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar