måndag 3 januari 2011

min nya vän HP

Min renskrivning av recept blev tro det eller ej INTE så lyckad;)
Istället åkte jag ner på stan och möte upp älskling som övertalade mig att de var nu dags för en ny dator. Tidigare hade vi en stationär, men har nu äntligen skaffat en bärbar, så nu sitter jag här i soffan med min nya vän och mummar på en bit cheesecake som blev över sen nyår.


Är så fruktansvärt trött nu, denna jul och nyår har verkligen tagit ut sin rätt... Men är väl inte så konstigt när man har lite extra kilon nu.
Men hoppas att de ska börja vända snart.

Tänkte gratta Malin och hennes sambo för deras lilla prinsessa Jolie som föddes idag!
Så GRATTIS!

Gör så att man själv bara längtar mer och mer efter våran prupp!
Nu blir de mys i soffan, tittar på spårlöst på tv4.
Ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Sv: Japp..det är vårat första barn! :) Och nej.. vi har inte tagit reda på vad det ska bli för något..det får helt enkelt bli en överraskning!

    SvaraRadera