onsdag 12 januari 2011

2011 01 12 onsdag

Tycker inte om dessa dagar då jag är jätte trött... Hade lite planer idag, fixa och dona litegranna här hemma.. men de lär de nog inte bli, för trött för de.. Tänkte vila tills de är dags att åka iväg på föräldragruppen. Ska träffas halv 4 så då hinner jag vila lite till innan de är dags att äta och göra sig iordning.
Och de snöar för fullt ute idag...... Längtar efter sol, fin blå himmel och ta sig en tur på sjön, isen.

Igår satt vi och letade och letade efter en filt till pruppen, men hittar ingen som vi tycker om.
Vill att den ska var lite betydelsefull, så då tänkte jag höra med kära momma istället om hon vill sticka en åt oss. Lägger hellre pengarna på ett fint garn och mönster och få en egen filt och som kommer vara så där extra speciell.
Så får se då vad hon kommer att säga.
Sen ska jag till mamma, blir väl till veckan och låna hennes symaskin då vi har några handukar hemma som vi inte använder, som inte är så jätte fina. Tänkte sy lappar av dom till pruppen.
Är roligt att man kan börja fixa och dona nu till lill*n. Har inte velat börjat för tidigt.
Kanske ska ta och tvätta upp bebiskläderna nästa vecka, de har jag verkligen längtat och gått och väntat på:D
Tänk om de kunde vara så när man ska tvätta sina egna kläder;)

Men ma' höres sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar