onsdag 26 januari 2011

baguette och varm choklad..?

Jaa jag sitter och drar mig för att göra kvällsfikan.
Hmm ska jag lyxa till de lite och göra en mumsig baguette och kanske lite varm choklad
Har stått ett bra tag i duschen, skulle kunna stå där fortfarande..
men tänkte de får väl räcka med varma parister för ikväll.
Undra när detta vatten kommer att bli "rent" igen..?
Idag har vi varit på föräldragruppen.
Nu är de bara en gång kvar.. Känns lite konstigt. Nästa gång vi ses så har vi bebis allihopa.
MYYYYYSS.
Idag fick vi även träffa bvc-sköterskan.
Ett väldigt positivt intryck fick jag av henne.
Känns bra att få ha henne sen.
Och nästa gång är de jag och älskling som står för fikat,
undra vad man ska hitta på för gott då..?
Försöka sig på en morotskaka kanske?:)
Nuuu måste jag göra fika!
God natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar