söndag 9 januari 2011

2011 01 09


Jag hade egentligen tänkt att göra ett inlägg tidigare idag när vi hade kommit in från promenaden. Var verkligen underbart väder ute idag, bara några få minusgrader och solen tittade även fram.
Sen har jag mest suttit i soffan och spelat spel. Har varit verkligen jätte tråkig i helgen, sa de till älsklingen igår när jag la mig i sängen efter middagen, men han klagar som aldrig. Utan "passar" upp mig med allt vad jag behöver, blir så fruktansvärt bortskämd!
Har då världens mest underbaraste man, min värld.
Och då när jag tänkter tanken på att jag bär på hans, vårat barn så värmer de hela kroppen.
Längtar efter vårat lilla mirakel, och man ser på Mille vad han längtar. Pratar med pruppen och stryker och pussar på magen. Jag är lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar