måndag 3 januari 2011

Ja idag tänkte jag ge mig på något omöjligt känns de som..
Jag ska börja renskriva alla mina mat- och bakrecept.
Och nu börjar jag fundera på vad jag gett mig in på...hehe...
Men när man går hemma så här om dagarna så är de tacksamt att ha något att göra.
Och kan lova att jag har de när jag ska göra detta:)

I fredags så gick jag in i en ny vecka, blev en trevlig överraskning.
Satt och pratade med några om vilken vecka jag var i här hemma och jag sa att jag hade gått 28 fulla veckor och nu gått in i v29, tills Mille ser på facebook, och säger att du är ju i vecka 30.
(Får en sån uppdatering från if)
Förstår inte hur jag kan missat de så, men tackar för det, en vecka mindre tills våran prupp kommer!:)

Idag ska vi beställa hem laddare till kameran, har inte hittat den här hemma och vill inte gå och hoppas på att den kommer fram. Måste ju hinna ta flera magbilder och ha en laddad kamera när de väl är dags:)

1 kommentar:

  1. Vi har nog BF rätt så nära varandra tror jag. :) Själv väntar vi på att kotten ska anlända den 10:e mars...sen kan den ju dyka upp lite när den vill..men det är i alla fall enl RUL! Lycka till!

    SvaraRadera