fredag 28 januari 2011

Skafferi-rensning

BBLLLÄÄÄÄÄÄÄÄ.........
Har varit och stor handlat med mamma nu på morgonen, gulliga mamma som hjälper:)
Men herregud vad de är jobbigt att göra de nu... Undra då hur de kommer gå nästa månad när man är ännu tjockare...?...
Just nu har jag fastnat framför datorn då jag skulle börja rensa i skafferiet.. Allt står på köksbordet just nu och jag vet inte hur jag ska orka plocka in de igen.... Och sen är de två hyllor kvar. Men ska vara lite effektiv så hinner jag vila lite innan jag ska tvätta vid 14.
BEBISKLÄDER! Idag är de dags att tvätta upp lill-pruppens kläder. Som jag väntat på denna dag:)
Så ska jag lägga de som ska med till BB i en väska, så då blir de att packa lite. Även fast de är 7 veckor kvar så kan man ju aldrig vara säker på när de är dags!:)
Men de blir väl att ta mammas och pappas väska lite senare:)

Nej effektiv var de de jag skulle vara nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar