onsdag 5 januari 2011

2011 01 05

Idag var jag till bm för att lämna urinprov.. men när jag kommer dit så är min bm sjukskriven och dom har inte ringt och meddelat de till mig... Men de gick bra ändå, hon andra som jobbar där hjälpte mig, hann även lyssna på pruppens hjärta, och idag var både Mille och mamma (blivande mormor) med så dom fick också lyssna, mamma tyckte de var roligt att få vara med och lyssna:)
¤
Sen åkte vi till Willys och storhandlade, så nu är skafferi, kyl och frys fullproppad med mat!
Älskar när de är de och man kan välja och vraka på vad man ska laga för mat!
Idag blev de tacos och något så fruktansvärt gott de var!
¤
Sen så fixade vi till här hemma där datorn stod förut och ställde ut datorbord och dom gamla köksstolarna i förrådet. Så nu är de fint här hemma, blir bara bättre och bättre i våran lilla lägenhet och mer utrymme nu till bebisen kommer.
För blir var kvar i denna lägenhet en stund till. Men de funkar ju iaf medans pruppen ska ligga i vaggan vid våran säng:)

LÄNGTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar