söndag 20 februari 2011

Vattnet har gått...

..trodde jag ja när jag och Mille satt i bilen och väntade på mamma som var inne på Jysk.
Hade en påse på golvet som jag tog upp i knät för där låg de kläder som jag hade beställt, så jag täntke att jag skulle kolla hur dom såg ut.
När jag sitter och tittar på kläderna känner jag hur jag börjar bli blöt, ja alltså blöt mellan benen (så fint uttryckt).. Jag började känna paniken lite smått och kastar upp påsen för att kolla vad de var som stod på, men de var ju så att påsen hade ju blivit blöt efter att ha legat på golvet!
Och inte mitt vatten som gått hahahaha
Mille bara skrattar åt mig och när mamma kommer ut så säger jag till henne att jag trodde att vattnet hade gått och hon kollade lika panikslaget som mig och säger VAAAA?!
Och sen skrattar hon lika gott åt mig som Mille när jag berättade hur de egentligen var!
Ja Ida i ett nötskal.
Men bjuder på de denna söndagskväll!:)

Hoppas ni alla haft en underbar och mysig helg!

2 kommentarer:

  1. haha men åh! Sådär får du inte göra!, jag fick ju nästan hjärtstillestånd då jag såg bloggrubriken! =)

    SvaraRadera
  2. Ha ha.. vilken chock!! :) Jag hade också fått panik kan jag lova!

    Svar: Nej.. nu är det inte långt kvar..sista jobbveckan.. slutar på fredag. Vi är ju beräknade till 10:e mars, så det ska bli sååå skönt att äntligen få gå hem!
    Kram

    SvaraRadera