tisdag 1 februari 2011

stackars forts...

Så de blir stygga mig snart...
Efter bm-besöket åkte jag på stan för att vänta på Mille skulle sluta. Och där blev jag två tröjor rikare.....och lite fattigare i plånboken, men kan säga att jag börjar bli mer och mer lik min mor, ett riktigt proffs när de gäller rea!
Är iaf nöjd med mitt köp, för man börjar bli lite små less alla kläder här hemma som blir mindre och mindre, dessa kanske jag kan ha ett litet tag:) Men även efteråt!:)
:::::::::::::::::::
Hos bm gick de bra, mina värden var bra (både socker och blod, och blodtryck)
Bebisen har de fin fint också, men som vanligt ligger den lilla krabaten lite konstigt i magen så barnmorskan har de lite svårt att känna hur h*n ligger:P
Hjärtljudet var också bra, lägre än vanligt men ingen fara:)
Min viktuppgång var ingen uppgång denna gång, men kanske inte så konstigt efter magsjukan.
Och mitt magmått var nu 32cm, har alltså växt 2cm sen sist.
:::::::::::::::::::
Nu ska vi snart sätta igång att göra en morotskaka till föräldraträffen imorgon, också även den sista innan våra små har anlänt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar