tisdag 1 februari 2011

MEN herregud!

Satt alldeles nyss och pratade med älskling, så där lite små surr, då de slår mig och jag utbrister:
-Men Mille vi ska ju ha bebis NÄSTA månad!
Gick verkligen upp för mig att de inte är så länge kvar.
För just nu ser man bara veckor, dagar. Men en månad låter då inte mycket.
Och så ibland känns de så långt borta, men om de fortsätter som de gjort dom senaste veckorna så sitter vi snart där med våran lill* prupp, längtar!

Har iaf gjort morotskakan, när vi håller på att grädda den så slog de mig att jag glömt kanelen....
Så j*v*a (ursäkta) typiskt mig!
Men äcklig blev den inte, utan tror nog att de kommer att duga.. Mille sa iaf att den var god.
Om inte annars så kommer vi ju förmodligen inte träffa dom andra "föräldrarna" på någon månad så då kanske dom har glömt bort den "hemska" kakan;)

Nej nu blir de sängen, alldeles för trött!
Natti natti på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar