måndag 14 februari 2011

Snabb bak

Somnade aldrig om imorse, men låg i sängen till strax efter 11.
Sen klev jag upp och gjorde mig iordning och åkte ner på stan och köpte en lite present åt Mille, måste ju vara lika då jag fick en av han:)
Så han fick dom nya banorna till black ops på 360 (om de sa er något:P).

Sen mötes vi upp på stan åkte vidare till sjukhuset tog oss en fika då jag var jätte hungrig.
Sen halv 3 hade vi tid på spec.mvc så fick vi titta på våran älskade prupp, som verkar ha det väldigt bra där inne. Gjorde även en kurva och varje gång jag började prata med pruppen så ökade hjärtfrekvensen och h*n började böka på där inne, jätte roligt att se:)
Skulle vilja ha en sån hemma så man kan ligga och mäta:)

Nu väntar jag på att Mille ska komma hem så ska vi äta en sen middag då han tränar på måndagar. Har ju legat på soffan enda sedan jag kom hem, var verkligen jätte trött. Men sen fick jag ett ryck och kom på att göra en kladdkaka, lite alla hjärtans dag mys får de bli ikväll:)
Tror jag aldrig gjort kladdkaka så snabbt! Var klar efter mindre än en halvtimme:P
Och då var den färdig gräddad också:)

Hoppas ni får en trevlig kväll söta ni, glad alla hjärtans dag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar