torsdag 17 februari 2011

torsdags mys i sängen

Ligger fortfarande i sängen, och inte har jag bråttom upp.
Eller jag ska iväg till bm på kontroll men de är vid 2 så då ska jag väl hunnit klivit upp:)

Imorse vaknade jag kl9 med världens sendrag i vaden, vet inte sist jag var så snabb upp ur sängen, men väl uppe så skulle jag i panik försöka sträcka ut benet vilket inte gick utan jag dratt på golvet, tur som var var de en kudde precis under rumpat som jag landade på, så där satt jag kl9 imorse med sendrag i benet och skrattade åt mig själv och chockad att jag kunde vara så snabb upp!
Efter de kunde jag inte somna om så då gjorde jag lite frukost och hoppade ner i sängen igen och här ligger jag fortfarande, och en liten stund till tror jag:)

Men funderar på om jag ska hinna åka förbi barnens hus innan jag ska till BM och beställa fyra nya hjul till barnvagnen, skulle kanske vara lite smart att göra de, för de är ju inte så länge kvar nu innan pruppen är här:D

Får se hur jag gör:)
Ma höres!

2 kommentarer:

  1. Aj aj aj.. sendrag är inte att leka med. :( Men tur att allt gick bra i fallet ändå!!

    SvaraRadera
  2. Haha, det måste ju varit en syn ;) Men jag brukar kunna bli förvånad själv över hur snabb och smidig jag ändå kan vara tex på nätterna när jag måste fixa med katterna :P
    Stadsturen var trevlig idag men jag lyckades halka och tyvärr hade jag ingen kudde med mig :P

    Jag har också besökt Barnens hus idag och hämtat en babybox och blöjhink :)

    SvaraRadera