lördag 5 februari 2011

Natti natti

Nu ligger jag i sängen. Ska dra igång någon film och förhoppningsvis somna.
Annars kommer jag bara ligga och lyssna efter Mille.. och då kommer jag inte somna för ens han är hemma och de brukar kunna ta ett litet tag då han brukar ta bussen hem.

Ikväll har Erina varit här, vi satt och gottade på glass och melon. Pratade och jag satt och vek pruppens kläder, har nu även lagt ner kläder i bb-väskan tänkte kan ju lika gärna göra de nu när kläderna är tvättade. Kände lite konstigt att packa ner kläder åt en krabat som man aldrig träffat men som snart kommer vara vårat allt.

Imorgon blir de lite städ här hemma, tror Mille ska dammsuga och tvätta golvet, jag själv har gett upp de då jag får massa sammandragningar.. Utan jag ska sätta mig med alla papper som behöver sorteras. Sen tror jag Manne kommer på besök på dan och sen senare ska vi nog åka ut och träffa Maricel, vilket var ett bra tag sedan, kanske de blir lite filippinsk mat också ;) :D
Så har lite på schemat imorgon.

Sov gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar