lördag 19 februari 2011

STORSTÄDNING

Idag kom min mamma upp till oss strax efter 10 och sen började vi (eller mamma och Mille, jag gjorde de jag orkade) att storstäda våran lägenhet. Möblerade om, så nu har vi en liten hörna åt våran prupps spjälsäng. Nästa vecka ska vi väl försöka komma iväg till jysk för att se om vi hittar grejor och gardiner till att kunna fixa till ett draperi till sovalkoven då vi ska göra de lite större nu när vi kommer ha spjälsängen vid fotänden.
Vi fick även hem spjälsängen idag, så nu längtar jag tills vi kan sätta ihop den och bädda den:)

Blev jätte trött efter allt fixande idag. Mamma gick strax efter 4 idag. Och då började älskling med att laga middagen, då jag inte hade någon kraft till de över huvudtaget......
Har legat och sovit på soffan nu i en timme. Och har riktigt ont i höft och rygg nu...
Så jobbigt att kroppen inte orkar de man själv vill nu och man blir så trött.
Man tänker inte på att man är höggravid.
Men man märker de då Mille och mamma inte låter en göra något.
Men de var nog tur de att dom stoppar en annars hade jag varit TOTAL slut nu.

Nej nu ska jag lägga mig skönt i soffan och mysa.
Så ska jag vara trevligare imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar