lördag 12 februari 2011

En tur i finvädret


Igår tog jag mig iaf iväg på basketen, och de var kul att komma utanför dörren och jämtlandbasket vann, vilket är väl inte så ofta(?)

Jag på väg till basketen igår

Idag blir de att åka ner på stan, pratat om att gå ner till isen men vi ska till Lugnvik sen och äta middag med mamma och barnen, då tror jag de inte är så bra att jag varit och promenerat där för blir så trött efter en sån tur och då kommer jag inte orka med mina älskade syskonbarn.
Så de blir nog bara en liten sväng på stan, för jag ska fixa till min nya klocka som jag fick av älskling igår, jätte glad!
De var en tidig alla hjärtans-dag-present och de är inte ofta vi köper de till varandra:)
Så tack älskling! Mahal Kita!



Nu måste jag klä på mig bussen går om 20 minuter.

1 kommentar:

  1. Snällt av din kille! :)

    Det var en bra dag i Ullared i går och det blev en hel del inhandlat! :) Och tack så mycket för gratulationerna gällande huset! :)

    SvaraRadera