söndag 6 februari 2011

Mys-söndag

Denna dag startade med kaffe på sängen, jag och älskling låg och drog oss i sängen enda till 12 idag. Sen klev vi upp och klädde på oss och åkte till barnens hus. Där mötte vi upp Josse och Sebastian också. Vi handlade lite små plock åt pruppen. Regnskydd till vagnen, termometrar, speldosa, nappar, amningsinlägg (heter de så..?..) (till mig dock).. sen vet ja inte om de var något mer. Men nu har vi nästan allt tror jag, de är blöjor och tvättlappar kvar tror jag.

Sen så skulle vi på coop. så vi tog en promenad...!!...... Herregud kan jag bara säga.. vilken fruktansvärd promenad. Och håll hade jag hela vägen. Så fick ju stanna var 10 meter..
De är iaf ingen liten promenad, men gick ganska bra ändå, fick iaf inte så mycket sammandragnigar.

Nu har vi varit hemma ett tag, jag har legat, vilket jag gör fortfarande, i soffan. Tagit mig en lite lur också.
Älskling ska laga mat snart. Blir lite kött och potatis med någon sås:)

Hörs sen. kramkram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar