fredag 18 februari 2011

choooooklad pudding!

Sitter just nu med en stor skål med chokladpudding och proppar i mig.
Fast Mille har en sked också så han kan äta då jag inte sitter ner dykt i skålen:)

Har varit iväg idag och fått håret fixat och jag blev jätte nöjd, tack rara Manne!
Du kan du:)
Men har inte tagit någon bra bild, man kanske kan ana lite på detta kort.
Men ska försöka ta ett bättre kort imorgon.
Är super trött nu, tog mig en tur till momma och moffa efter fixningen av håret.
Sen möte jag upp Mille på stan för att hämta ut babyboxen och handla lite mat.
Kom hem och gjorde hemmagjord pizza och pizzasallad.
Och nuuuu äntligen sitter jag i soffan.
Kanske orkar röra mig till duschen, vill få stå i varm vattnet.
Och nu kan man äntligen stå och gapa under vattnet, för nu är parasiten borta, död.
Men jag ska iaf vara försiktig nu i början med att dricka, lite nojig är man.
Men gapa under duschen ska jag:D
Men min mage är lite konstig, tycker att de ska vara avslappnande att stå i varm vattnet,
men jag får förvärkar istället, dom flesta gångerna..
Kanske ska lägga mig istället i karet, men orkar jag de..?
Får se vad jag gör.

1 kommentar: