måndag 14 februari 2011

LESS!

Är något fruktansvärt less på min höft, höfter.... Efter varje natt nu så gör dom så fruktanasvärt ont.... Så imorse vaknade jag när Milles klocka ringde och hade såå ont. Och ryggen kan jag nästan inte ligga på då blir lungorna ihoptryckta och de drar i ligamenterna(tror jag..?)
Och ingen av sidorna funkar att ligga på...
Så då klev jag upp och diskade istället, gjorde lite frukost och nu sitter jag i sängen igen, ska sätta på en film och hoppas på lite sömn.

Ursäktar mitt klagande, men tror inte jag klagat så mycket under denna graviditet, jag älskar magen och bebben, men nuuu börjar de bli lite tungt och så längtar jag så mycket efter våran bebis så jag nästan brister. De märker jag även på mitt dåliga humör, blir lättare irriterad på stackars Mille, men de blir kanske så här på slutet, men jag hatar att vara sur, jag vill upp på mina rosa moln igen!
Men ska inte klaga något mer, fast de kan jag inte lova!:P

Men puss och kram vi hörs sen!

1 kommentar:

  1. Åh, vad drygt att ha ont! Men det är ju tur att det inte är alltför långt kvar nu i alla fall :)
    Vi får väl se om vi hamnar på förlossningen samtidigt eller hur det blir ;)

    Svar: Oj, det var avancerat! :) Själv har jag inte ro att försöka mig på det. Gjorde fransk manikyr förut någon gång men det såg ut som kattskit så sedan dess har jag inte gett mig på det nåt mer :)

    SvaraRadera