måndag 7 februari 2011

Godmorgon, god eftermiddag

Ja så var de måndag igen.
Veckan inleddes med diskning för min del, men nu har jag suttit och avnjutit en
god och rejäl frukost. Och nu njuter jag av en kopp kaffe som blivit min nya craving.
Är ingen kaffe-drickare i vanliga fall. Men nu vill jag ha kaffe varje dag annars går jag bara och tänker på de, så man nästan känner lukten i näsan:D

Halv 1 ska jag ta bussen bort till älskings jobb för att sen ska vi åka på TUL. Ska bli roligt att få titta på pruppen, kanske sista gången nu, innnan h*n ligger i ens famn.
Ska bli spännande och se hur mycket pruppen växt nu.
Och så hoppas jag på att h*n vill visa sitt vackra ansikte för mamma och pappa denna gång, för sist gömde h*n de för oss:)

Nej måste fixa till mig nu, för ska hinna måla min naglar som blivit sönder-diskade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar