onsdag 9 februari 2011

Härliga onsdag!

De är strålande sol ute, hade så gärna velat gått ner till storsjön och gått på isen..
Men vågar inte riktigt de, ut kommer jag men in vet-i-tusan.!
För när man går på isen glömmer man bort sig för de är så vackert och helt plötsligt är man långt långt ut! Och sen ska man tillbaka och även orka gå upp till stan.
Och min kondition är inte så jätte bra, kanske inte så konstigt när de bara är 5 veckor kvar.
Så jag tror jag håller mig här uppe på K-fältet.
Men min älskade man har ju tagit jackan och västen idag...hmmmm...så då är de bara att tränga på sig en vinterjacka:P
Nej måste nog göra mig iordning nu för sitter och tittar ut och de är såååå vackert ute!

Hoppas ni har lika fint väder där ni är!

_______________________________

Nu blev de ändrade planer här, Mille är snart på väg hem så ska vi göra oss iordning och åka ner till sjön iaf, göra lite varm choklad och sitta och mysa i någon solstol och ta oss en långsam promenad på sjön:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar