torsdag 17 februari 2011

Nej inte än!

Har nu lyckats skrämma en vän för första gången om förlossning.
Jag och Mille var ute i tvättstugan, tvättat pruppens sista grejor,
alla sängkläder och de har vi strykit och manglat, måste ju vara fint i sängen för våran prupp:)
Men iaf när vi kom in så hade jag två missade samtal och ett facebook inlägg av en vän där de står: -Svara i fonen! Jag blir ju nervös!!! Inte föda än!
Så ringde upp och fick höra en väldigt lättad suck hahaha:)
Men börjar märka att omgivningen börjar bli lite små nervös nu.
Men än är de då inte på gång, tror jag;)

Imorgon blir de att kliva upp tidigt, ska vara hårmodell åt Manne då han ska ha en slutkund.
Å jag ska vara en besvärlig sådan, är ju trots allt höggravid;)
Hahaha neeeej då ska vara jätte snäll, ska ju få bli fin i håret:D
Ska tom ta med mig lite frukt, så om jag börjar bli lite jobbig så är de bara att säga åt mig att ta en banan:)
Så ska väl försöka ta en före och efterbild så får ni se resultatet:)

Ska hoppa (för så smidig är jag..?...) in i duschen nu.

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar