onsdag 29 december 2010

Trött.. tröttare.. TRÖTTAST

Herregud vad jag är trött idag!
Vaknade "imorse" vid 4tiden av att de dunkade till. Alldeles sömnig fattade jag först inget,
tills de slog mig, just de jag har en bebis i magen!*GLAD*
Och den bebisen höll på att möblera om i magen mellan 4-7 imorse.
Och så fruktansvärt mysigt som det är så låg jag där och kände på magen, och de blev allt svårare att somna. Tills slut klev jag upp kl7 och gjorde frukost, tog med de till sängen och åt och tittade på tvn. Sen var jag alldeles trött och somnade igen vid 9. Men vaknade av att telefonen ringer, Mille kliver upp och svarar, lika trött han och märker hur han kämpar med att säga:
-Vill du prata med Ida?..mummel...Vill du prata med Ida?..mummel...VILL du prata med Ida?
Personen på andra änden tyckte nog de var kul att prata med Mille för de var ju mormor som ringde. Men till slut gav hon sig och Mille räckte över telefon. Pratade lite med henne,
sen tittar jag på kl och den var 11.30. Lika bra att kliva upp då......
*Syns ikväll sköna underbara säng*
(Men gud vilken historia de blev av min morgon..Intressant..hmmm)

Aja.. Erina har varit hit en sväng, vi tog en långsam men skön o uppriskande promenad.
Hon knäppte lite kort och vi surrade en massor och tog oss en kopp te när vi kom in i värmen.

Nu är jag super trött. Börjar tänka på den där sköna underbara sängen nu.
Men den får nog vänta någon timme till. Annars lär ju jag vakna pigg inatt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar