fredag 3 december 2010

25 blir 26

Idag har jag gått 25 fulla veckor av 40 graviditetsveckor. Så nu går jag in i vecka 26.
Helt otroligt vad tiden går fort ändå. Nu på nätterna har jag börjat drömma om förlossnigar.
Gjort de i 2-3 nätter, inatt drömde jag att vi var på sjukhuset och skulle föda och jag var så hög på lustgas så när jag skulle trycka ut bebben så jag fattade ingenting, var helt i min egen värld. Och sen när vi åkte hem så hade vi två bebisar med oss..? En ljus och en mörk bebis, tur de att Mille inte frågade ut mig vad egentligen stod på.. :P
Ska inte försöka missbruka lustgasen när de är dags, vill ju vara vid medvetande! ;)
________________

Idag har jag varit och stooor handlat på Willys med mamma sen efter de så åkte vi och köpte ett skötbord till badkaret vårat som jag hade ringt på igår som jag sett på blocket.
Ett helt nytt sådant skötbord kostar runt 1500kr vi fick våran för 200kr.
Och jag är super nöjd!
_________________

Nu sitter jag och väntar på att Mille ska komma hem så ska vi äta tacos till middag :D
Sen åker han iväg på fest för att fira en kompis, jag orkar inte följa med så jag blir hemma
men underbar Erina ska komma och umgås med mig!

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar