söndag 5 december 2010

Helgen som varit

Har haft en mysig och lugn helg hemma.
Igår tog vi en liten promenad till graven och tände ett ljus. Otroligt vackert ute nu!
Sen så ringde bror Per och ville komma med barnen och äta lunch.
Så dom var här en stund, satt och surrade ett bra tag.
Sen på kvällen fick vi besök av knäppgökarna Jonsson och Vargas. Spelade tvspel och surrade där med.
Hann även med att göra fransk manikyr igår.
Bara ÄLSKAR att kunna fixa och måla naglarna nu:)
Har även gått igenom garderoben för att se om jag har något att ha på mig till jul, och så hittade jag en gravidtunika som jag köpte i början på september som var helt bortglömd, så den ska jag se till att ha till jul!
Idag har vi bara tagit de lugnt, spelat xbox. Mille lagade korvstroganoff till middag. Så jag har inte alls ansträngt mig idag.

Magen växer på.. Och oooojjj vad de sträcker i magen, känns som att huden kommer spricka när som helst!
Men glad att de växer på där inne:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar