lördag 18 december 2010

Konstig dröm jag hade inatt..... Drömde jag var mitt i ett krig och höll på att fixa en byggställning som jag sedan skulle sälja på tradera..(?) Och höll på med det hela natten, tom när jag var upp på toan.. Sjuk dröm, men jag är ju sjuk å.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Idag har Tilda, Viktor och Linda varit på besök en stund. Men tycker inte om att vara så här förkyld för då kan jag inte pussa på min söta syskonbarn!
Viktor höll på att ta kort på magen min, vilket var ganska svårt (hehe) han satt mest fingret ivägen!
Tilda satt och klappade på magen och tyckte den blivit så stor:)
Linda hade med sig sängkläder till spjälsäng, men de får ligga ett tag, vi ska ju ha vagga först.
Men roligt att få hem lite grejor. De får en att tänka efter, vi ska ha barn!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Suttit och tittat lite på namn ikväll. Vi har några favvo namn men man vet ju aldrig hur denna krabat ser ut, och vad den passar att heta.
Har skrivit ner namn i en liten bok som vi ska ha med då de är dags så får vi se vad de blir:)


Nu ska jag lägga mig i soffan och titta på Mille som spelar Black Ops

2 kommentarer:

  1. Nej, jag önskar jag hade några små tecken på att något skulle vara på g, men icke! Så jag får nog snällt vänta ett tag till :)

    Ganska nära för dig men, fast på ett annat sätt. Den tiden du är inne i nu tyckte jag var bland den bästa i hela graviditeten. Mådde bra och hade inte ont och var full av energi! Annat är det nu :P
    Hur mår du i graviditeten?

    SvaraRadera
  2. Ja, det är en liten flicka som ska kika ut. Har ni kikat vad det är för något?
    Vad skönt att du mår bra just nu, hoppas det får fortsätta så länge som möjligt för dig!

    Ja, jag är uppvuxen i Åre, vi flyttade till Sundsvall för ett par månader sedan och trivs jättebra. Åre är härligt men det känns som att både man själv och barnet har bättre möjligheter till det mesta här. Och så är det en lagom stor stad tycker jag! Ör ni här ofta då om killen din är härifrån? Vart bor ni nu förresten?

    Hoppas du får en härlig söndag!
    Kram kram

    SvaraRadera