måndag 13 december 2010

HURRIE!

Idag fick jag papper från försäkringskassan, nervöst öppnar jag de och
ser att de står besult om havandskappenning!
Hjärtat klappade några extra slag tills jag läser att jag har blivit beviljad det!
JA JA JA!!! Som man väntat nervöst på de där brevet!
Så nu går jag på havandeskap den 16 januari. Skönt.

De ska jag fira med en promenad, en promenad i min egen takt:)

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Igår var vi till mormor och morfar och åt tomtegröt och skinkstut, hade gått och väntat på de hela veckan, och jädrans vad gott de var!

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Idag blir de en lugn dag hemma. Promenad och lite små stök hemma.
Mille ska på träning ikväll, så jag blir ensam nästan heeela dagen idag.
Funderar på att fixa till Milles garderob, för de är ett bombnedslag där!
En trevlig liten överraskning till han:)

Nej nu väntar promenaden på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar