torsdag 16 december 2010

.:Längtar:.

Jag har börjat läsa en del gravidbloggar, och igår kväll sa jag till Mille.
Tänk när dom kommer få sina bebisar (då dom är veckor före mig),
då kommer ju jag börja längta som en tooooook!!
Så idag när jag går in på ena bloggen så har den tjejens slempropp och vatten gått,
jaa då blir de en bebbe där snart!
När jag går in på andra bloggen, jaaa men då har de blivit en liten bebbe där!
Så nu känns mina 13 hela veckor såååå långt borta!
Så nu går jag i ide, vaknar en sväng under julafton för att få äta min sill och skinka,
men sen somnar jag igen och vaknar där någon gång runt slutet på februari!
......Visst tycker jag om och sova... men de där blir nog lite svårt...

Så istället idag ska jag ligga i soffan och äta glass och titta på film
och hoppas på att min ONDA hals ska försvinna....

1 kommentar:

  1. Vad skoj att du svarade på FL-tråden så jag har en till gravidblogg att följa nu :)

    Förstår att du längtar, det gör jag också! När har du BF? Misstänker att tjejens blogg du kanske läste att vatten och slemmis gått var Maddes? Hon och jag hade samma BF så blev ju tooookig när jag såg att hon får bebis och inte jag, hihi :)

    Hoppas du har en bra kväll, kommer kika in här igen som sagt!

    SvaraRadera