lördag 18 december 2010

Natt bloggning

Uscha denna förkylning vill verkligen inte släppa!
Ikväll har jag och min älskling myst i sängen och tittat på film,
ätit marängsvisch (stavning, orka kolla upp!?) och kritiserat filmer.
De brukar ungefär vara så när vi tittar på film:P

Jag snyter mig konstant, förutom när jag nyser, sen så måste jag smörja näsan för att den blir så torr och irreterad. Dricker vatten och te. Äter halstabletter eftersom..
Men inte vill de släppa. Mille fick köpa hostmedicin åt mig, men de tog ju ett tag innan jag vågade ta den... Han hade kollat på apoteket om de var okej när man är gravid och de ska inte vara någon fara, sen har jag läst på FASS ett antal gånger om, men till slut ringde jag 1177 för lite råd och tänka sig dom sa också att de inte var någon fara!:P
Så har tagit mig en liten jäkel också, så hoppas de blir bättre med hostan.
Tycker synd om lill-fisen i magen som ska ligga där inne och ha någon som hostar som en tok!

Måste bara säga hur super glad jag blev när jag gick in på min blogg och såg att de är 89(!) dagar kvar till fisen är beräknad!
Låter faktiskt ganska lite de, så kanske inte behöver gå i ide, även fast de känns så med förkylningen!

Nej nu ska jag krypa ner i sängen igen hos mannen i mitt liv!
Sov gott, hörs i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar