söndag 26 december 2010

Min strålande jul

Jul firades som vanligt ute i Hornsjön hos bror Daniel.
Blev en lååång dag, åkte hemifrån strax innan 10 och hemma 23.30
Men märker att kroppen inte "orkar" lika mycket som vanligt.
För herregud vad jag var trött när vi kom hem och 2 dagar framåt
(börjar känna mig som en människa igen.. Kändes nästan som man gjort en 3 dagars ute)
Lill*n i magen hade full race den dagen. De var väl så mycket ljud omkring
som pruppen reagerade på. Men de var kul att h*n också var med:)
På kvällen var jag så uppsvälld i fingrar och fötter, och de var fruktansvärt varmt.
Fick gå ut och svalka mig flera gånger...
hade god lust att kasta av mig alla kläder och rulla i snön.
Men valde att behålla dom på!
Men vi var ju trots allt 17 personer i huset + en vedspis!
Vi hann med både svenskt och norskt julbord, guud vad man åt den dagen!!
Jag och Mille fick iaf en väldigt behövlig julklapp, 4 nya köksstolar.
Våra ska nu äntligen få gå i pension!
Här får ni lite kort på mig och min käre, vackra make

























Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar