måndag 27 december 2010

Mellandagsrea

Idag tog jag och Mille en tur på stan och förbi mitt jobb. Fixade lite papper, får se om jag ska in och jobba 2 dagar runt den 10:e jan, innan havandeskapet, återstår och se vad läkaren säger om min sjukskrivning.

Iaf sen så var vi på stan och shoppade lite.
Blev lite kläder till mitt gudbarn, ett par mys-mammabyxor i lila från H&M och
sen så köpte vi nya gardiner till köket som går i vit och beige från Indiska.
Hade gärnat tagit kort på de och lagt upp..men.. våran kamera är de slut på batteri
och laddaren är spårlöst bort, så mina hemska gravid hormoner kommer upp...
Blir galen när de inte blir som jag vill!
Oså skäller jag på stackars Mille, för juuust nu är de hans fel!
Ikväll blir de så lugnt, hade tänkt titta på Mat-Tina men de har börjat och Mille sitter och spelar, så ska väl sätta mig brevid och sitta och kritisera honom tills han ger upp och ger mig kontrollen!:D
Eller så ska jag bara försöka sitta brevid vara snäll och peppa.. hmm.. svårt val får se vad de blir!


Kan iaf bjuda på ett kort på oss, tror de är taget i början på december.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar