tisdag 14 december 2010

Duktiga Ida

Idag har jag hunnit med lite iaf, känner att de var ganska bra gjort av mig med tanke på hur mitt tillstånd är;)

Har fixat och donat i köket, då jag stör mig fruktansvärt på våran mikro som tar så mycket plats när man ska baka, man har ingen arbetsyta! MEN nu har jag det!
Fixade ett litet bord åt mikron som får stå i en hörna istället, mycket bättre och nu har jag min efterlängtade plats:) Vilket jag firade senare med att göra goda chokladbollar!
Med matberedaren, vilket jag annars aldrig tog fram för de inte fanns någon plats,
men nu gör de de:)
Aja färdigtjatat om de:P
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Sen efter de tog jag en tur på jobbet, hälsade på lite på min avdelning och sen ner till
"the BOSS" för att skriva på anställningsavtalet januari ut,
en liten löneförhöjning fick jag också, trevligt, men hinner ju inte utnyttja de nästan:P
Men då ligger de kvar till sen!;)
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ikväll har jag för engångsskull spelat lite black ops, inte så underhållande längre,
utan jag ringde till xbox och sa upp mitt LIVE konto istället!
Dom pengarna kan gå till blöjor sen istället;)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ska försöka göra en tidig kväll ikväll, börjar känna mig förkyld, vill inte de nu..
De är ju snart jul!
Strålande jul!!
Så Godnatt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar