måndag 6 december 2010

Slapp-söndag följs av slapp-måndag

Vaknade imorse vid halv 10 men var så fruktansvärd trött så somnade om och vaknade strax före 12..!
Var ett tag sen jag sov så länge.
Mina dagar brukar ju vara så att jag kliver upp och gör frukost, sitter i köket och lyssnar på radio med tänt ljus och sitter och tittar ut och njuter av de vackra vinterlandet som är ute.
Men imorse blev de frukost framför datorn.. Ska nog försöka ta vara på stunden på morgonen vid köksbordet. De är välmående för själen!

Sen så har de inte blivit så jätte mycket gjort, väntade på Mille skulle komma hem så gick vi och sorterade sopor, jättekul...! Men väldigt nödvändigt!
Sen fick soffan bli tvättad, tror nog de blev lite bättre.!
Precis stökat undan middagen, köttfärslimpa, potatis, sås och broccoli stod på matsedeln idag.
Mycket gott, klappar mig själv på axeln!

Mille har åkt på träning nu och jag ska bara ta de lugnt, i liggande ställning i den rena soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar