torsdag 2 september 2010

Valet och Kvalet

Ja de börjar ju bli dags att rösta snart. Igår kom Socialdemokraterna och plingade på dörren pratade lite med dom, suttit och läst om vänstern och miljöpartiet nu, har även läst om sverigedemokraterna... Men måste säga att dom har då lite konstiga ideer...?
Nej detta blir inte lätt att välja, ska man bli en vanlig Sverige sosse... Men är de så illa då..?
Eller ska man tänka mer på de gröna och välja MP, eller ska man gå mer på jämnställdheten och ta vänstern..? Eller ska man rösta och låta moderaterna fortsätta, men vad ger de oss här uppe i lilla Östersund..?

Förutom tankar runt valet så är de bra med mig.. Men just nu är jag hemma från jobbet med en fruktansvärd förkylning, men tror den håller på att släppa nu, för gud vad jag hostar nu!
Hoppas att de blir bättre så att jag kan jobba i helgen. Måste jobba,
man tjänar ju inte på att vara hemma.

Ska försöka mig på en liten promenad idag och få lite frisk luft, härliga september dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar