måndag 13 september 2010

Måndag och ny vecka

Har jobbat idag, ett kortpass, men de var tur de.
Tror jag fick ett blodtrycksfall på jobbet och var väldigt nära på att drutta i baken.
Väldigt obehagligt, men efter några glas vatten så blev de mycket bättre.
Tyckte dock synd om lilla tanten som jag var tvungen att "lämna" på toaletten för annars hade jag nog svimmat mitt framför ögonen på henne..
Så när jag slutade idag åkte jag hem direkt och la mig i soffan för att sova. MEN då skulle ju självklart grannen börja borra som dom har gjort i snart ett halv år! Börjar bli lite less på de..

Imorgon ska vi ha KickOff med mösterarbetsplatsen, där vi ska komma fram till hur de ska kunna bli bättre på jobbet, ett par möten är utdelad nu under oktober. Så de blir väl kul med lite annat. Väntar nu på mitt schema ska bli godkänt, hoppas att de inte blir mycket ändringar...

Annars så är de luuugnt, längtar tills på torsdag jätte mycket, ska bli väldigt spännande:)

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar