tisdag 28 september 2010

2010/09/28

Har nu fått ett datum att längta efter, och tur att de inte är så långt borta!
LÄNGTALÄNGTALÄNGTA.

Dagarna flyter på med jobb, hem och vänner. Imorgon är de långdag på jobbet med mönsterarbetsplatsen och jobb efter det. Har även tagit på mig ett extra pass i veckan.
Jobbar helgen men på lördag blir det fest ute i Lugnvik, för Linda som blir 30år!
Ska bli jätte skoj, ser mycket framemot de, så har bytt bort mitt pass på söndagen, så jobbar bara kvällen.
....

Hade önskat mig en liten resa, få bo på hotell med älsklingen och bara mysa.
Men får lyxa till det lite här hemma istället. Mille fyller år nu denna månad också, men på honom lät de inte som han vill göra något alls, men så blir de nog inte efter jag fått min talan:P

....

Ska ut i de vackra höstvädret nu och ta mig en liten promenad, varit ledig idag så har inte varit ut något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar