tisdag 9 november 2010

..uppdatering..

De var verkligen ett tag sen jag skrev senast..
De som händer mest är att magen växer.. Är så otroligt konstigt att ha en mage nu som folk reagerar på att de är en bebismage! Att dom vill känna och åhar sig i, men inget ont om de!
Men trodde aldrig att JAG skulle komma dit:)
Idag var lillen så genrös att Josse fick känna en spark, annars brukar de ju vara så när man säger till så slutar skrutten.
På måndag ska jag till barnmorskan, ser framemot de och se vad vågen visar, har inte vägt mig sen jag var i vecka 14 och nu är jag i 22, så de var ju ett tag sedan!

Sen nästa torsdag bär de av till Sundsvall till svärmor och svägerska, mamma åker ner med oss och då blir de en tur till Ikea den dagen. Ska inhandla lite smått och gott till hemmet och lite bebisgrejjer.
Mamma kommer stanna med oss till fredag, ska bli jätte kul. Men vi kommer åka hem sön-mån.
Längtar ju även till jag ska få se vagnen, som jag längtar!:)

Blir mycket bebis-prat nu.. Men de är ju de som händer nu. Inga fester, utan luuugna kvällar hemma. Eller så är man på jobbet, och de är ju inget att prata om:P

P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar