tisdag 23 november 2010

Mys med familjen i Sundsvall


Har nu varit på lilla trippen till Sundsvall med mamma och Mille.
Shoppat massor. Snart klar med alla julklappar. Hämtat hem barnvagnen!
Tycker verkligen om våran barnvagn, så mycket mer än vad jag väntat mig!
Sen har vi bara myst med svärmor och Carmina.

Var väldigt trött när vi kom hem i söndags, och på måndag morgon ringde dom från jobbet och undrade om jag vill jobba extra så jag tänkte varför inte?
Inte så smart... Fick en del sammandragningar och super spänd mage...
Skulle varit hemma och vilat. För de var ju ganska mycket spring när vi var i Sundsvall..
Så skulle egentligen jobba idag, men ringde och sa att jag måste vila. Tänka på lillen i magen.
Tog en liten promenad till mamma istället idag, titta på när hon bakade och drack te.
Sen fick vi låna ett par julgardiner av henne. Så imorgon åker dom upp. för jobbar i helgen så hinner inte då. Utan imorgon kommer julen hem på Reveljgränd!

Världens bästa mammor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar