tisdag 30 november 2010

Dagen idag, även fast klockan är bara 14.

Imorse vaknade jag runt halv 9. Klev upp och åt en god frukost och gjorde mig iordnig,
mamma hämtade upp mig halv 10 och sen åkte vi och
hämtade mormor sen var vi och shoppade lite julklappar.
Fast jag köpte ett nattlinne till mig, har inget och linnena som jag sover i börjar bli lite för trånga nu. Sen köpte jag nya "klämor" eller vad man kallar dom till våran barnvagn, så nu ska Mille få fixa den så kommer den bli som ny!

Tog en tur förbi jobbet och lämnade värdeskåps-nyckeln som jag har haft hand om åt en boende.
Sen så följde jag med mamma och hämtade Hedda på dagis.
Hedda ska själv få bli storasyster i maj, så de blir roligt att
de kommer bli två småkusiner som är jämngamla:)
Men Hedda vill ha två(?) bebisar hemma så hon tyckte vi kunde "lämna" våran bebis där också, fast vi kunde ju också komma dit och sova hehehe.

Nu är jag hemma, känner mig väldigt trött... så tror jag ska lägga mig och vila en stund nu.
Har köpt Blutsaft idag som ska vara bra om man har järnbrist.
Vet inte om jag har det ännu men kan ju vara bra att börja med de nu,
för bebben tar ju mera av en nu, och så trött som jag börjar bli nu så måste
de nog vara lite brist på järn.

Nej nu blir de vila!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar