torsdag 17 juni 2010

Uppdatering

Uscha är inge bra på de här, att blogga.
Har tänkt att jag ska lägga ut lite kort ifrån dopet.
(Ni som inte vet så döptes mitt gudbarn för 2 veckor sedan)
Sen har jag tänkt att jag ska skriva, men vet inte vad.
Hoppas att de vänder snart.

De är mycket på jobbet just nu. Många "uppdrag" har jag nu.
Är kontaktperson till två boenden, vilket kräver plandering!..?
Men de går framåt, de är kul ändå.
Sen så är man fruktänsvärt trött när man kommer hem från jobbet.
Så man hamnar framför xboxet. Köpt en nytt spel.
Så på kvällarna är jag en grym cowboy!

Är ledig i helgen. Min bror ville att vi skulle passa Tilda och Viktor,
men kände att, nej jag vill vara ledig, riktigt ledig i helgen.
För nästa helg är de midsommar och ska jobba då...
Och även helgen efter de..

Så antar att helgen kommer att spenderas med mitt kära xbox.
Mys med min kära man, vin och bröllop..
Man måste ju nästan kolla på tvn och se de stooora kungliga bröllopet..!?







Nej nu blir de godnatt!

1 kommentar:

  1. Vi kommer på lördag!
    Vill dricka lite vin jag med=)
    Får vi det!?
    Pyss / Josse

    SvaraRadera