torsdag 3 juni 2010

Min ledighet prickade in rätt!

De har varit underbart väder nu i några dagar.
Så de har spenderats ute på gården.

Igår var Tilda till mig, vi titta på film tills vi somna.
Fikade ute på gården och lekte med dockor.
Är dock inte så imponerad på mig när de gäller sånt.
Verkar som jag glömt hur man gör..?

Och så har jag blivit less på mitt urblekta röda hår,
så igår var jag hem till min frisör, Josse, och färgade de brunt.
De röda går väl inte riktigt att undgå, men de är ju så otroligt mycket bättre!
Thank U!

Imorgon är de studenten i stan och för engångs skull har jag någon att fira.
Sen så har jag tjatat på Mille att vi ska ut och kolla på kvällen,
så kan vi gå och beklaga oss över dagens ungdomar.
För vi var ju såna helgon själv...(?)

1 kommentar:

  1. Klart du var ett helgon eller!? =) moahaha..
    Ses i morgon bumbumman!
    / Josse

    SvaraRadera